czwartek, 8 marca 2012

Muffiny jogurtowe.

Moje ulubione muffiny jogurtowe.




Muffiny jogurtowe
.
-40 dag mąki tortowej
-3/4 szkl. cukru
-2 łyżeczki sody oczyszczonej
-1 cukier waniliowy
-2 jaja
-3/4 szkl. jogurtu naturalnego
-5dag masła
-2 łyżki oleju
-szczypta soli
PRZYGOTOWANIE

Suche składniki wymieszać razem , następnie olej , masło i jogurt -całość zmiksować . Nałożyć ciasto do foremek . Piec w temp. 180 stopni C około 20-30 minut. Po upieczeniu posypać cukrem pudrem lub wiórkami czekoladowymi. 





6 komentarzy:

  1. Uwielbiam muffinki, na pewno wypróbuję przepis:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Baloska polecam są bardzo dobre ...latem dodaję jeszcze świeże jagody:)

    OdpowiedzUsuń
  3. jeszcze mi w życiu muffin nie robiłam, ale moooooże bym wreszcie spróbowala :)
    wyglądają an smaczne pozatym ja uwielbiam jogurty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Al..wypróbuj to ekspresowe ciacho do kawki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja wypróbowałam, dałam jeszcze płatki migdałowe, a na część dodatkowo wiśnie z kompotu. mniam, mniam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nosi mnie coś, więc chyba mufinki powstaną i u mnie, tylko do sklepu muszę polecieć...

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...